• (Android) Parkour Race - FreeRun Game מרמה מפתחות נוספים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Parkour Race - FreeRun Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ מרמה מפתחות נוספים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Parkour Race - FreeRun Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    ראשית, אני רוצה לומר שזה משחק מגניב שממכר. אבל יש לי בעיה עם השהיה. לפעמים המשחק היה רץ מהר. הדבר הבא שאתה יודע, זה מפגר. רק שתדע, אני משתמש באנדרואיד. גם הפקדים גרועים. זה אומר להחזיק כדי להתחיל אבל כשאני עושה את זה, זה שולח אותי לכיוון אקראי, בעיקר שמאלה. כמה רעיונות להוסיף למשחק הם הוספת דמות נארוטו. דבר נוסף שצריך להוסיף צריך להיות מרובה משתתפים. תודה שקראת את זה!

    המשחק הזה נהדר לכולם ולכל גיל. החופש לעשות סיבובים שונים בכל פעם נותן למשחק היבט חדש לגמרי. ממליץ בחום על המשחק הזה. בנוסף זה בחינם.

    הפרסומות במשחק הזה מזעזעות, 30 שניות ללא דילוג, וה-x מופיע רק 5 שניות לאחר שהכל מסתיים.בסוף כל רמה של 20 שניות???? 2 כוכבים במקום 1 כי הפרסומות בסנאפצ'ט טובות

    הסיבה ל-4 כוכבים היא שהמשחק מעט מפגר בכל פעם שהוא מפסיק לעבוד

    מודעות. מודעות. מודעות. אפילו פרסומות לא אכפת לי, אבל אל תשים כפתור כדי לדלג על צפייה במודעה כדי לרכוש משהו במשחק, ואז לשחק מודעה בכל מקרה, כך שאפילו לא אקבל את הפריט, אבל עדיין הייתי צריך לעמוד על מודעה.

    משחק טוב מאוד כשהתקנתי את זה בטלפון סבא שלי זה מאוד מספק

    Parkour Race - FreeRun Game Urheilupelit twn

    זה היה טוב יותר עם סאונד ויותר שליטה על הדמות. אבל ברצינות, עבדו על הסאונד הכי מהר שאתם יכולים. תודה.

    מְשַׁעֲמֵם

    לוקח זמן רב לטעון והוא מאוד מפגר ותקול. אבל אם המשחק יהיה קבוע בסך הכל יהיה טוב

    אני חושב שזה נהדר מכיוון שאתה יכול להשתפר ככל שאתה משחק יותר

    קקי

    המשחק הזה מדהים. אבל אתם צריכים אפקט צליל. זה גם ממש כיף, אבל עד כדי קל. אולי הם צריכים להיות מצב מרובה משתתפים מקוון. לכל דמות צריכה להיות התקפות מיוחדות משלה.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :